12 januari 2011

No stress

Idag har varit en ganska lugn dag, endast två lektioner. Skönt att skolan har kört igång så mjukt. Gillar mjukstarter (förutom när det gäller träning, då måste det vara hårt från början). Efter skolan åkte jag till Lindholmen för att möta upp buse, vi åkte hem till honom och myste lite. Han berättade en väldigt tråkig sak, tänker fortfarande på det... Vi gjorde inte så mycket förutom att hålla om varandra och pussa på varandra. Han är så fin min buse. Älskar honom så sjukt mycket!
Följde med honom ner till Valhalla och var där en liten stund innan jag drog till Drottningtorget för att möta upp Fanny och Fredrik. Vi skulle ha gått till Fröken Olssons men det var så himla fullt! Vi gick till Condeco istället, köpte världens godaste muffins (kardemumma och vanilj) och en laktosfri latte. Vi satt och pratade och skrattade, väldigt mysigt.
Efter de hade dragit hem drog jag till SATS för att träna. Hurtigt värre måste jag ändå säga. Tredje dagen i rad som jag tränar! Körde styrketräning i 50 minuter och sen stretching i 10 minuter. Körde igenom hela kroppen idag, allt från vader till axlar. Förväntar mig en träningsvärk imorgon. Gillar att ha träningsvärk samtidigt som jag hatar det. Gillar det eftersom då känns det verkligen att ens träning har gett resultat och jag hatar det eftersom det gör så förbaskat ont!
Imorgon ska jag testa på ett nytt pass som jag aldrig har kört förut, SatsCorePulse heter passet. Eftersom jag gillar SatsCore så hoppas jag att jag kommer bli helt förälskad i SatsCorePulse. Ska upp om typ 7 timmar, borde sova. Orkar inte riktigt sova. Är typ så trött att jag blivit pigg igen. Men om jag ska orka med träningen imorgon får jag allt se till att vara utvilad och ha fått i mig frukost! Så 07.00 ringer klockan imorgon.
Lovar att jag lägger upp dagens outfit imorgon innan jag drar till bussen.

 Godnatt alla fina bloggläsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)