14 januari 2011

Stolthet & Fördom

Ganska chill dag i skolan, fick reda på att jag fick MVG på mitt tal som jag hade för någon månad sen, blev så jävla glad! Kan knappt förstå det själv att jag fick MVG, jag som inte klarar av att hålla tal. Trodde jag i alla fall, nu känns det lättare. Är så jävla nöjd! Fick även reda på att jag antagligen kommer få VG i psykologi, håll tummarna!
Efter skolan drog jag hem till Oscar, myspys. Följde med till hans träning och sa hejdå innan han stack till Skövde för att tävla. Håller tummarna för att det går bra för alla i S02!
Åkte sen till jobbet och mötte upp Sara, vi fikade på Sense och sen på något ställe vid centralen. Så himla gullig tjej! Fick även träffa fina Frida en snabbis, åh vad jag har saknat henne. Dumma Oslo, vem fan vill bo där? :(
Fick reda på en sak jag önskade jag hade fått reda på för ett år sen. Det hade sparat mig så jävla mycket energi och sorg. Men nu vet jag, nu kan jag gå vidare och slippa alla tråkigheter.
Ska jobba imorgon, känns sådär. Tur att Sara kör skift. Ska strax sova, upp tidigt imorgon. Frida kommer och hämtar upp mig vid halv tolv. Perfa.
Godnatt.
Vet att ni älskar mitt snygga hår.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)