26 januari 2011

Vuxenpoäng

Godmorgon!
Är faktiskt lite stolt över mig själv och all min tvätt jag fick tvättad igår (och ja, jag är snart 18 och tycker att jag är duktig som tvättar), blev totalt fyra maskiner! Sprang fram och tillbaka mellan 19 och 23, inte illa. Har bokat ny tvättid på söndag också. Fick inte tvättat allt som jag hade behövt, tror det är typ två påsar kvar. Men det är lika bra att bara köra på. Får tvätta andras saker också om jag hinner. Hinner nog inte lägga upp dagens outfit innan jag sticker till bussen men har på mig min nya skjorta från Levi's, favoritjeans och nya skärpet från Oasis. Hög hästsvans till det såklart :)
Idag är det träffa buse och  spinning som står på schemat efter skolan. Me like. Känner mig så onyttig efter igår, alla dessa kolhydrater och kalorier.. Aja, får ta ut mig extra hårt idag!
Håll tummarna för att John är på tåget idag, hatar att åka själv. Plus att jag verkligen tycker det är synd att han inte är i skolan. Hur som helst, nu måste jag faktiskt börja göra mig i ordning om jag ska hinna. Vi hörs kanske i skolan eller så hörs vi ikväll runt åtta. Borde försöka tidsinställa några inlägg. Ska försöka! Puss på er fina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)