20 januari 2011

It wont be long

Hej!
Idag har skolan varit sådär, mådde så jävla illa ett tag att jag trodde att jag faktiskt skulle spy. Tack och lov gick det över efter en timmes vilande på samhällen. På engelskan gjorde jag inte så mycket förutom att sortera lite papper och så. Just det, fick sällskap till skolan imorse av finaste buse. Han hade glömt av att han hade sovmorgon stackarn (klant). Sen på friskvården visade det sig att jag visst inte hade någon friskvård. Alla utom jag och 4 andra tjejer visste om det, kul. Åkte hem till buse med varsin macka från Subway. Chicken teriaky är lätt godast! Tog bussen ner till Valhalla, gick på mitt spinning pass (note to self: träna inte spinning dagen efter du redan tränat spinning), var lite arg då jag och Oscar bråkat innan... Men det var skönt att cykla bort all ilska. Märkte att Oscar var borta när jag var klar, stackarn hade mått dåligt och gått hem. Gick hem till honom och myste, hatar när han mår dåligt. Vi myste och kollade på handbollen.
Imorgon ska vi träffas igen, vi ska ha en sån där riktigt mysig hemmakväll. Det blir film, godis och bullar (gifflar såklart) för hela slanten! Mysigt! Ska sova där sen, har saknat att ligga tätt tätt intill honom och sova i hans famn.
Ska nog sova nu, upp om 9 timmar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)