28 januari 2011

Whisper

Har pratat med fina Oscar och vi har kommit fram till en del grejer. Bra grejer. Vi båda har lovat att vi ska anstränga oss för att inte bråka lika mycket. Anstränga sig för att se till att förhållandet funkar. Vi båda satsar för fullt på oss just nu. Det känns fint, jävligt fint! För det jag och Oscar har är det underbaraste som finns! Vi båda har mognat på alla sätt och vis och jag tror verkligen att det kommer att hålla. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag vet att han älskar mig lika mycket. 
Vi har varit igenom så mycket tillsammans, vi hade kunnat välja att gå skiljda vägar många gånger men vi stannade kvar och kämpade för vårt förhållande. Jag tänker fortsätta jobba på det så att det blir helt fantastiskt. Finns ingen som känner mig på det sättet som han känner mig, det är fint. Jag känner honom på ett sätt som bara jag kan göra, också fint. 
Han är fin, vi är fina. Åh vad jag är kär! 

1 kommentar:

  1. Kan bara bli bättre :D ni är så otroligt söta ihop ^^

    SvaraRadera

Lämna en liten kommentar här! :)