18 januari 2011

Säg ingenting till mig

Jag börjar bli lite hungrig, funderar på att kolla vad som finns i kyl och frys. Kan kanske steka en hamburgare, eller äta lite apelsinklyftor. Eller ta ett knäckebröd...
Imorgon har jag sovmorgon, sjukt skönt. Mindre skönt att starta dagen med matte. Jag hatar matte. Att matte b är konstigt och att jag inte fattar ett piss gör inte saken bättre. Borde kanske försöka jobba lite imorgon, tydligen prov vecka 5?? Gaaaah, kommer aldrig klara det. Hatar meritpoäng, meritpoäng är dumma. Mycket dumma. Tror jag kommer få ihop 2.0 meritpoäng av 2.5 :D Om jag söker in till lärarprogrammet då. Tror jag verkligen vill bli lärare, är inte 100% säker en, men just nu känns det rätt. Allra helst hade jag velat bli psykolog eller jurist... Men men.
Har liiiite ångest över att det bara är 1.5 år kvar i skolan, har alltså gått halva tiden och den har bara flugit iväg.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter studenten, ska jag börja jobba typ heltid på donken? Ska jag resa? Vart ska jag resa i så fall? Ska jag plugga direkt? Sabbatsår?
Det är så många frågor och jag har inte svaret på någon av dom. Vill gå kvar i skolan, i tryggheten... Nej nu kurrar magen.
Vi hörs senare när min syster kommit hem och tagit fina bilder.

1 kommentar:

  1. Ja, men får lite halvt panik när man tänker på de :O

    SvaraRadera

Lämna en liten kommentar här! :)