8 januari 2011

You're all I need

I torsdagskväll fick jag träffa min efterlängtade buse, han mötte mig vid tåget och fick väääärldens kram och massor av pussar. Vi stod och höll om varandra ett tag, var så otroligt lycklig! Han fick sina julklappar, fin tröja, sushi-ingefära och biljett till Håkan Hellström i sommar. Blev riktigt nöjd! Hade så svårt att hitta julklappar till honom. Av honom fick jag världens finaste halsband. Ska lägga upp en bild imorgon så ni får se hur fint det är!
På kvällen gjorde vi inte så mycket förutom att mysa och ligga och prata, kollade även på filmen Forgetting Sarah Marshall. Sjukt rolig film!
Vi sov ganska länge i fredags, eller låg och drog oss i sängen. Älskar att ligga kvar i sängen när man har en fin pojkvän bredvid sig. Åt pannkakor till frukost med socker och kanel, mums! Var nere vid Valhalla och läste ut min bok Hypnotisören, en bok jag verkligen rekommenderar! Oscar tränade i 2.5 timma, så det blev en hel del läsning. Började även på en ny bok som jag snart läst ut. Efter träningen åt vi god mat och myste lite till.Oscar somnade tidigare än vad jag gjorde, så jag gick ner till vardagsrummet och läste lite. När jag upptäckte att jag läst om samma mening cirka tre gånger gick jag upp och la mig igen. Buse la genast armen runt mig och drog med närmare till honom, mysigt värre!
Imorse ringde alarmet halv sju, var knappt vaken. Gick inte upp fören typ sju eller något. Kvart över sju begav sig jag och Oscar ner till Valhalla, älskar när han har morgonträning! Han simmade från åtta till tio. Läste lite i boken, men mådde illa efter lite sömn och ingen frukost. Oscar följde med till mitt jobb och sa hejdå innan jag var tvungen att jobba, bra start på en jobbdag!
Har jobbat i nio timmar idag,  från tolv till nio. På slutet kom det riktiga ruscher med massor av spelare från Gothia. Shiiit vad mycket folk det var! Men vi var riktigt grymma, vi sprang bort köerna hyfsat fort med tanke på att vi bara hade två kassor öppna.
Nu ligger jag i sängen och är hur trött som helst. Ska jobba nio timmar imorgon igen, från ett till tio. Yay. Är verkligen helt slut, har ont i fötterna och i knäna.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)