23 januari 2011

Pärlan

Gud vad jag saknar dig, saknar dig vansinnigt mycket! Ogillar att du är flera hundra mil ifrån mig (om det är mindre eller mer vet jag inte, min geografiskills har aldrig funkat som de borde), ogillar att du är i ett annat land. Men åh vad jag är stolt över dig, tycker du är väldigt modig som vågar flytta till ett annat land och hitta något eget där. Jag ser upp till dig mer än vad du kan ana, du är som storasystern jag aldrig haft. Du är den första jag ringer när det har hänt något nytt, det finns ingen som känner mig så bra som du. Men det är okej, för jag vet att du inte dömer mig, du dömer mig lika lite som jag dömer dig. Känns fint. Otroligt fint. 
Ska försöka komma upp till dig så snart som möjligt, hatar att inte kunna träffa dig regelbundet. Hatar faktumet att du har ett till hem nu. Vill ju att ditt hem ska vara här där jag är. Bläh.
Grattis till jobbet också fina pärla (ditt nya smeknamn), håller tummarna att du får det andra jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)