12 januari 2011

Vem lämnade vem?

Igår var en konstig dag. Den var bra men ändå dålig. Det som var bra med dagen var att jag genomförde ett spinningpass och ett corepass! Var riktigt nöjd med mig själv efter de två passen. Kändes skönt att köra igång igen. Blev dock otroligt besviken på corepasset, älskade den förra koreografin. Den nya är bara helt muppig och ganska svår. Väldig svår för att den är så muppig och konstig. Men jag antar att jag får ge den en chans, den kanske blir rolig och bra efter några gånger, vem vet?
Efter mina träningspass begav jag mig mot jobbet då vi hade ett personalmöte, det varade drygt en timma. Stannade kvar efter mötet med några från jobbet. Det började bra men slutade i katastrof. Jag förlorade en vän eller något liknande, det gjorde mig ledsen. Det som gjorde mig mest ledsen var att han faktiskt inte ville vara min vän. Det kändes inte alls kul att få höra det, speciellt inte när det kom från någon som jag bryr mig så otroligt mycket om. Har alltid gjort det och kommer alltid göra det. Tycker det är tråkigt att det slutade som det gjorde men jag är fortfarande inte säker på vem som lämnade vem. Jag kanske pressade honom att lämna mig eller så lämnade han mig bara. Jag vet inte, har tänkt på det så många gånger att jag varken vet in eller ut. Kommer i alla fall jobba med honom i helgen, har ingen aning om hur det kommer gå. Jag vet inte vad han vill, om han menade det han sa igår. Jag vet bara att han har totalignorerat mig idag.
Det här är så otroligt svårt för mig då jag verkligen hade velat ha honom som min vän. Antar att det inte var meningen för oss att vara vänner. Det var väl allt eller inget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en liten kommentar här! :)